Zadania to funkcja TEKO pozwaląca na planowanie pracy w systemie.
Tworzenie zadań
Aby utworzyć zadanie wejdź w dział zadania i kliknij przycisk „dodaj zadanie”
Zadania można tworzyć również z poziomu listy placówek – klikając ikonę zadań z lewej strony wiersza placówki.
W formularzu dodawania zadania należy wypełnić pola:
Placówka – placówka, z którą powiązane jest dane zadanie
Do kogo przypisać zadanie? – wybór użytkownika, któremu zleccamy zadanie
Tytuł – tytuł zadania
Opis – opis zadania
Termin – do kiedy ma zostać wykonane zadanie (dzień)
Godzina – do kiedy ma zostać wykonane zadanie (godzina)
Typ raportu – określa z jakim raportem będzie połączone zadanie. Dodanie danego raportu w konkretnej placówce spowoduje zmianę statusu zadania na „zrobione”
Edycja zadań
Edycja zadań działa w podobny sposób jak ich tworzenie. Zadanie może być edytowane po kliknięciu przycisku zobacz na liście zadań albo po kliknięciu w zadanie w kalendarzu użytkownika.
Użytkownik może :
- przekazać zadanie przypisując je innemu użytkownikowi
- zmienić status zadania na „w trakcie” albo „zrobione”
- dodać dodatkowy komentarz w polu opis
- zmienić termin wykonania zadania